ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

 

1. Какъв е срокът да се абонирам
2. Как и в какъв срок мога да платя
3. Опитвам се да платя с дебитната си карта, но не се получава
4. Кога и как ще си получа заявената фактура
5. Искам да получа фактура, но нямам регистрация по ДДС
6. Платих си абонамента, но не го получавам
7. Искам да променя адреса на получаване
8. Искам да получавам абонамента си в чужбина
   

 

 

1. Какъв е срокът да се абонирам

Можете да се абонирате онлайн до 22-ро число на предходния месец включително. В пощенски офис можете да го направите до 15-то число на предходния месец.

 

Нагоре

 

2. Как и в какъв срок мога да платя

Възможните начини за плащане през нашия сайт са два: по банков път или безналично плащане (посредством дебитна/кредитна карта).

  • Ако изберете плащане по банков път, необходимо е да преведете сумата на абонамента, както следва:
В полза на: Български пощи ЕАД
Банка: Райфайзенбанк (България)
BIC: RZBB BGSF
IBAN: BG77 RZBB 9155 1001 8496 06

Основание за плащане: Онлайн абонамент поръчка № (номер на поръчката)
Нагоре

3. Кога и как ще си получа заявената фактура

Заявени фактури биват издавани в рамките на 5 работни дни от постъпване на плащането по банковата ни сметка. Оригиналът на фактурата пристига при Вас с препоръчана поща.

 

Нагоре

 

4. Искам да получа фактура, но нямам регистрация по ДДС

Болшинството от нашите клиенти, които желаят фактура са регистрирани по ДДС. Затова ако желаете фактура при извършване на абонамент, полето "ИН по ДДС" е задължително. Абонатите, които нямат регистрация по ДДС могат да попълнят това поле без притеснения, стига да ни известят с мейл (на [email protected]) за това данъчният номер да не присъства във фактурата, която ще издадем.

Алтернативно абонамент може да бъде направен без да е заявена фактура, а данните за нея да ни бъдат изпратени по мейл на [email protected].

 

Нагоре

 

5. Платих си абонамента, но не го получавам

В случай, че не получавате абонамента, който се заявили, моля незабавно се свържете с нас на мейл [email protected] или на посочените контакти.

 

Нагоре

 

6. Искам да променя адреса на получаване

Възможно е да промените адреса на получаване на абонамента си, като ни пишете на мейл [email protected] и посочите номера на поръчката си и новия адрес на получаване. Това се отнася само за клиенти, които са направили онлайн-абонамент. Ако сте сключили абонамента си в пощенски офис, моля да се обърнете към служителите там.

 

Нагоре

 

7. Искам да получавам абонамента си в чужбина

За момента абонамент може да бъде заявен единствено за територията на Република България.